Dzieci już od urodzenia są ciekawskimi badaczami i odkrywcami. Całkowicie instynktownie uczą się przez działanie. Ich aktywność poznawcza jest rzeczą naturalną. To od nas – jako rodziców i wychowawców – zależy czy tę umiejętność będziemy w nich rozwijać i pielęgnować przez kolejne etapy edukacyjne. W Centrum Edukacji smartLAB wierzymy głęboko, że warto tak postępować, aby budować społeczeństwo oparte na wiedzy.

Chęć zdobywania wiedzy najlepiej jest rozbudzić w dzieciach poprzez aktywną zabawę. Służą temu warsztaty naukowe, w trakcie których najmłodsi uczą się, jednocześnie oddając się beztroskiej zabawie. Organizowane przez nas pokazy, autorskie warsztaty z elementami teatralizacji, gry i zabawy edukacyjne pokazują, że nauka nie musi być nudna – wręcz przeciwnie. Zdobywanie nowych doświadczeń staje się pasjonujące oraz pełne ekscytujących wrażeń. Eksperymentując, dzieci nie tylko poznają prawa przyrody. Prowadzą obserwacje i wyciągają wnioski. Przy okazji dzieci rozwijają umiejętność krytycznego myślenia, wytrwałość, koncentrację uwagi oraz spostrzegawczość. U najmłodszych stymulujemy w ten sposób także motorykę małą.

Zalety naukowych warsztatów dla dzieci

W trakcie organizowanych przez nas warsztatów przeprowadzamy proste, ale efektowne eksperymenty fizyczne, chemiczne i biologiczne, w których aktywny udział biorą dzieci. Wyposażeni w fartuchy i gogle ochronne, pod okiem doświadczonych oraz kompetentnych naukowców i edukatorów, odkrywają one właściwości różnych substancji i poznają, w jaki sposób można z nimi bezpiecznie eksperymentować. Efekty niektórych prac uczestnicy warsztatów mogą zabrać ze sobą, zyskując cenną, pobudzającą wyobraźnię pamiątkę. Zapisując dziecko na nasze warsztaty nie musisz obawiać się o jego bezpieczeństwo – wszystkie eksperymenty przeprowadzane są przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Swobodna, żywa atmosfera rozbudza dziecięcą ciekawość, która prowokuje do stawiania przez nie pytań. W ten sposób w najmłodszych uruchamia się kreatywność, zdolność logicznego myślenia oraz rozwija się wyobraźnia. Zajęcia prowadzone są dla grup szkolnych i przedszkolnych na terenie naszego Centrum oraz wyjazdowo – w placówkach edukacyjnych na terenie województwa pomorskiego, a nawet i całego kraju. W ramach projektu Akademia Bystrzaków oferujemy zajęcia cotygodniowe oraz comiesięczne. W swojej ofercie mamy również warsztaty i pokazy jednorazowe, abyście mogli poznać nas i naszą filozofię działania. W trakcie twórczych warsztatów naukowych w atmosferze zabawy ich młodzi uczestnicy szybko przekonują się, że nauka nie musi być nudna, lecz że może stać się fascynującą przygodą!

Co oferuje nasze Centrum Edukacji?

W naszym Centrum Edukacji smartLAB mamy do zaoferowania wiele różnych form aktywnego spędzania czasu przez najmłodszych. Jedną z nich są warsztaty przyrodnicze w naszym Exploratorium, w trakcie których dzieci przy użyciu profesjonalnego sprzętu mogą przeprowadzać prawdziwe eksperymenty. Odbywają się one popołudniami. Marzy ci się wolny wieczór z mężem? Zapisz swoją pociechę na Nocną Akademię Przygód, czyli noc pełną eksperymentów, warsztatów i przede wszystkim świetnej zabawy. Nie masz pomysłu na urodziny? Bez obaw, w naszym Centrum Edukacji zadbamy, aby były wyjątkowe! Zapewnimy atrakcje oraz moc efektownych i bezpiecznych eksperymentów, podczas których Wasze pociechy będą się świetnie bawić! Dymiące napoje, kuchnia molekularna, samodzielnie wykonywane eksperymenty i ogromne bańki to tylko część atrakcji, które czekają na dzieci w SmartLab. Sale oddajemy wówczas na Waszą wyłączność, co jest niezmiernie ważne zwłaszcza w czasie trudnej sytuacji epidemiologicznej. Organizujemy także imprezy firmowe i tematyczne. Możesz u nas spotkać zimą gromadę elfów, a wiosną spędzić wyjątkowy Dzień Dziecka.

Organizujemy również zimowe i letnie półkolonie w Gdańsku, a także prowadzimy zajęcia edukacyjne dla szkół i przedszkoli. Akademia Bystrzaków to interaktywny program zajęć dla przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej dostosowany do podstawy programowej, Akademia Młodych Odkrywców to zajęcia przyrodnicze dla klas 4-6 z elementami robotyki. W czasie zajęć w ramach Akademii Młodych Naukowców stawiamy przed uczniami klas 7-8 oraz liceów pierwsze naukowe wyzwania z obszaru nauk chemicznych, fizyki, ekologii i biologii.

Wejdź na www.fb.com/smartlab.chem oraz naszą stronę www.smartlab.edu.pl i poznaj nas bliżej!